Házirend

A Szolgáltató adatai

  1. Szolgáltató megnevezése: Balatonlelle Gyöngye Apartman, továbbiakban BL Gyöngye Apartman (Üzemeltető, tulajdonos: Kovács István Krisztián Magánszemély)
  2. NTAK azonosító: MA21001713
  3. Szolgáltató székhelye: 8638 Balatonlelle Szent István út 2. 2/22.
  4. Telefon: +36 (70)620 6362
  5. Szolgáltató elérhetősége: balatonlellegyongyeapartman@gmail.com
  6. Szolgáltató képviselője: Kovács István Krisztián

A BL Gyöngye Apartmanra vonatkozó házirendet a www.balatonlellegyongyeapartman.hu oldal tartalmazza.

Háziállat nem hozható be a BL Gyöngye Apartmanba.

Vendég sem más Vendéget, sem a Szolgáltató képviselőjét nem zaklathatja, rágalmazó, becsületsértő megjegyzéseket nem tehet vagy más módon harmadik személy személyiségi és egyéb jogát vagy jogos érdekét nem sértheti.

Szállások igénybevételének feltételei

1. A Szolgáltató által üzemeltett szálláshely házirendjét a www.balatonlellegyongyeapartman.hu weboldala tartalmazza.

2. A Vendég a számára visszaigazolt szálláshelyet a megállapodásban rögzített érkezési napon 14:30 órától foglalhatja el. Ettől a Szolgáltatóval történt előzetes írásbeli megegyezés alapján a Felek eltérhetnek.

3. Abban az esetben, ha a Vendég nem jelenik meg a megállapodásban rögzített érkezési napon 18:30 óráig, Szolgáltatónak joga van arra, hogy visszalépjen a szerződéstől, kivéve, ha a későbbi érkezési időpontról Vendég és Szolgáltató előzetesen az érkezés napját megelőző nap éjfélig egyeztetett. Ebben a pontban leírt Szolgáltató általi visszalépés esetén Szolgáltató a szálláshelyért megfizetett díj a Szolgáltatót illeti.

4. A Vendégnek a szálláshelyet a távozás napján délelőtt 10:00 óráig el kell hagynia.

5. A vendég tartózkodásának meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges.

6. Amennyiben a Vendég az igénybe vett szálláshelyét a bejelentkezéskor a távozás napjaként feltüntetett napon 10:30 óráig nem hagyja el és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá, úgy a Szolgáltató jogosult a szállásárat egy további napra is kiszámlázni és joga van a szálláshely további használatát fizikailag is korlátozni.

7. A szálláshelyen háziállat nem tartózkodhat.

8. A Vendég(ek) teljeskörű felelősséggel tartoznak az általuk és vendégeik által a szálláshelyen okozott károkért, melyet kötelesek megtéríteni és szolgáltató utólag kiszámlázhat.

9. A szálláshelyek mindegyikén található egy eszközleltár. Amennyiben a Vendég távozásakor bármelyik eszköz hiányzik, a Vendég köteles megtéríteni az eszköz pótlásának költségeit.

Parkoló használata

A behajtó és a parkoló területén a mindenkori KRESZ szabályok vannak érvényben. A megengedett sebességhatár 5 km/h.

Az Apartmanhoz a 6 számú parkoló ingyen biztosított a Vendégek számára.

A kocsibehajtónál jobb kéz felől található a kódzár, itt kell beírni a nyitókódot amivel a kapu elektromosan kinyílik, illetve automatikusan záródik. Kihajtásnál a kapu előtt, baloldalon, a megjelölt helyen található kapunyitó gomb megnyomásával a kapu automatikusan kinyílik.

A parkoló területén nem lehet a gépjárművön nagyobb szerelést, karbantartást végezni. Kisebb javítás, karbantartás megengedett mindaddig, míg a terület tisztasága nem veszélyeztetett.

Kulcs nélküli bejárati ajtó használata

Az Apartmant a Vendégek kényelme érdekében kulcs nélküli, kódzáras bejárati ajtóval látta el a Szolgáltató. Az érkezés előtt legkésőbb 24 órával e-mailben, vagy a Vendég kérésére sms üzenetben Szolgáltató megküldi a bejutáshoz szükséges kódokat. 

Amennyiben hibát tapasztal, nem tud bejutni az ingatlanba, kérem a Szolgáltató telefonszámán jelezze azt felé, aki ebben az esetben pótkulcsot biztosít az Apartmanhoz. A pótkulcsot a távozás napján vissza kell szolgáltatni. A kulcs elvesztése, vagy eltulajdonítása esetén a Szolgáltató a kulcs pótlásához kapcsolódó költségeket a Vendégre terheli, melyet a Vendég köteles megtéríteni a Szolgáltató felé.

Dohányzás:

A dohányzás és a nyílt láng használata az Apartmanban és az épületen belül szigorúan TILOS! Az Apartman füstérzékelővel felszerelt, mely riasztása esetén a Szolgáltató sms értesítést kap.

Csak a kijelölt helyeken szabad a dohányzás!

Tisztelettel megkérjük dohányzó Vendégeinket, hogy a tisztaság fenntartása érdekében az udvaron, és a vendégház teljes területén a csikkeket ne szórják el, hanem azokat összegyűjtve a szemetesekbe helyezzék.

Amennyiben a be nem tartott jogszabály miatt intézkedés történik a szállásadóval szemben, úgy annak költségét a jogsértő köteles megtéríteni.

Ez az intézkedés feljelentést és egyéb eljárást vonhat maga után.

Szobák, berendezési tárgyak használata:

Kérjük a berendezési tárgyak rendeltetésszerű használatát! A szobák berendezését és felszerelését, beleértve a törölközőket, párna, paplan, ágynemű, elektronikai/háztartási eszközök stb. a házból kivinni tilos!

A bútorokat átrendezni kizárólag a Szolgáltató beleegyezésével lehet.

Távozás után az Apartmant átnézzük és az esetleges károk okozása esetén, az ebből fakadó költségeket a vendéggel megtéríttetjük.

Tisztelettel megkérjük Önöket, hogy a falfelületre ne kenjék fel a rovarokat.

A szobákba gyúlékony, robbanásveszélyes anyagot, közlekedési eszközöket (kerékpár, motor stb.) tilos bevinni, tárolni.

A szobából való távozáskor kérjük győződjön meg, hogy klíma, villany lekapcsolva vannak, illetve a vízcsapok el vannak zárva.

Bármilyen meghibásodást észlel kérjük azonnal, haladéktalanul jelezze a Szolgáltatónak, utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

A BL Gyöngye Apartman fizetés módjai

1. A Szolgáltató a Vendég részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére fizetendő foglalót a szálláshely foglalásáról kapott visszaigazoló e-mail kézhezvételétől számított 3 naptári napon belül szükséges rendezni. Amennyiben az összeg nem érkezik meg, úgy a foglalást a Szolgáltató kötelezettségmentesen törölheti.

2. A szálláshelyért fizetendő fennmaradó részt legkésőbb az érkezést megelőz 30. Naptári napig rendezni szükséges. Amennyiben nem történik a díjmentes időszakban írásos visszamondás, és a fennmaradó részösszeg nem érkezik meg, a Szolgáltató a foglalást kötelezettségmentesen törölheti, és ebben az esetben a foglaló összege nem jár vissza.

3. A Vendég a szolgáltatás ellenértékét előre utalással, készpénz befizetéssel vagy SZÉP kártyával köteles kiegyenlíteni. Szálláshelyünkön OTP, MKB és K&H Szépkártyát elfogadunk. Szép kártyával történő fizetés csak utalással teljesíthető, terminállal a szolgáltató nem rendelkezik. Az utalásnál kérjük vegye figyelembe, hogy egyes Szép kártyák esetében az utalás 5-6 banki munknapot is igénybe vehet. Ebben az esetben kérjük, hogy a sikeres tranzakciót követően megkapott tranzakciót igazoló nyugtát küldje meg részünkre, és az összeg beérkezését követően véglegesítjük foglalását.

4. Átutalással vagy Szép kártyávaltörténő fizetés esetén - amennyiben a Szolgáltatóval kötött egyedi megállapodásban másként nem rendelkeznek a felek - a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Vendég köteles az érkezés megjelölt napja előtti 30. napig a Szolgáltató bankszámlájára átutalni oly módon, hogy az adott összeget a Szolgáltató bankszámláján jóváírják vagy az átutalást a Vendég a számlavezető pénzintézete által kiadott, az átutalás megtörténtét igazoló visszavonhatatlan nyilatkozattal igazolja. 

5. Amennyiben a foglalás az érkezés dátumától számított 30 naptári napon belülre esik, úgy a visszaigazoló e-mail kézhezvételét követő 3 napon (72 órán) belül a teljes szállás foglalás költségének beutalását követően véglegesítjük, melyből 30% foglalónak minősül. Amennyiben a teljes szállás költsége nem érkezik meg a visszaigazoló e-mail kiküldését követő 3 naptári napon belül, úgy a szolgáltató jogosult visszalépni.

6. Az idegenforgalmi adót (IFA) Szép kártyával nem lehet fizetni.

7. A megérkezést követően korábbi elutazás esetén nem áll módunkban a lemondott napokat visszatéríteni.

Szemételhelyezés, kezelés:

A háztartási szemét gyűjtése az Apartmanban a konyhában, valamint a fürdőszobában elhelyezett szemetesekben lehetséges.

A szemetet ne hagyják a folyósokon, ajtók mögött, közösségi tereken.

Távozáskor kérjük a parkolóban található közös konténer szemetesbe szíveskedjenek kidobni.

A felek felelőssége

Általános rendelkezések

1. A Vendég a szálláshely foglalással egyidejűleg elfogadja az BL Gyöngye Apartman Házirendjét és az Általános Szerződési Feltételeket is, valamint tudomásul veszi, hogy a apartmanban lévő eszközöket saját felelősségére használja.

2. Vendég a szálláhelyet kizárólag saját felelősségére használhatja. Vendég felel azért, hogy a vele érkező kiskorú gyermek a játékeszközöket a Házirendben foglalt szabályok szigorú betartása mellett, illetve a rájuk vonatkozó ÁSZF rendelkezésekről is tájékoztatja őket és saját életkori sajátosságaira figyelemmel használja.

3. Szolgáltató nem vállal felelősséget más Vendég magatartásáért.

4. Szolgáltató jogosult a Vendég foglalását indokolt esetben visszautasítani (nem elfogadni), ilyen esetek lehetnek:

    a. a Vendég valótlan, vagy hiányos adatokat ad meg

    b. akkor, ha a Vendég viselkedése nem egyeztethető össze a mindennapi normákkal, illetve

    c. a szálláshely foglalás foglaló ellenértékét nem rendezi időben

    d. a szálláshely foglalás foglalón felüli teljes ellenértékét nem rendezi időben

9. Amennyiben feltételezhető, hogy Vendég a szálláshely berendezéseit nem szerződésés/vagy rendeltetésszerűen használja, Szolgáltató jogosult a BL Gyöngye Apartman bármilyen további használatát azonnali hatállyal megtiltani és a Vendéget kitiltani.

10. A Vendég teljes kártérítési kötelezettséggel felel a BL Gyöngye Apartman berendezéseinek szabályos és rendeltetésszerű használatáért. Szolgáltató kizár minden, a BL Gyöngye Apartman szakszerűtlen vagy jogszerűtlen használatából eredő kárért való felelősséget. Bármilyen rongálás esetén a Vendég kötelessége az okozott kárt (anyagi kár és késedelemből eredő veszteség) a károsult részére megtéríteni.

11. Vendég köteles teljes mértékben helytállni minden a Vendég, valamint a kíséretében érkező kiskorú gyermek felróható magatartásával vagy mulasztásával összefüggésben a BL Gyöngye Apartman használata során a Szolgáltatónak vagy harmadik személynek okozott kárért. E kártalanítási kötelezettsége kiterjed bármely olyan követelésre, költségre, ami bármely igényből, hiányból, kárból, perből vagy más hatósági eljárásból, ítéletből vagy határozatból, eljárási költségből és ügyvédi költségből ered.

Egyéb:

A Szolgáltató a szálláshelyen csak a vendég(ek) érkezésekor és távozásakor tartózkodik a szálláshelyen, ezen kívül 0-24 órás szolgálatot tart fenn, és a megadott elérhetőségek bármelyikén elérhető. 

A Szolgáltató a Vendég(ek) előzetes kérésére napernyőt biztosít a szálláshelyen.

Takarítás hetente egyszer ágynemű és törölköző cserével.

A szobában felejtett értékeket 2 hónapig áll módunkban megőrizni, amennyiben jelzik felénk, a megadott időponton belül a megadott címre postázzuk.

A Vendégek és a szomszédok nyugalmának biztosítása miatt, az Apartmanban 22.00 - 08.00 óra között tilos hangoskodni, zenélni vagy zenét hallgatni.

Felhívjuk figyelmét, hogy a szállásadónak nem áll módjában felelősséget vállalni és kártérítést fizetni az önhibáján kívül történt eseményekből eredő károkért (pl. természeti csapás, jégeső, tűz, áramszünet, parkolóban keletkezett sérülések stb.).

A parkolóban parkoló autóban keletkezett kárért a szolgáltató nem vállal felelősséget.

A szállásadó fenntartja a jogot, hogy a botrányosan viselkedő, a házirendet be nem tartó vendégeket nem fogadja, illetve a szállásról azonnal eltávolítja.